2007-06-03

觀影讀書流水賬 3/6/07

今天是兩老返澳3週年,明天是六四18週年。敝宅並無安排任何紀念活動。

觀影:

● 市川準 《東尼瀧谷》 (5/10)

- 曾堯角落:再遇《東尼瀧谷》

讀書:

● Susan Vreeland 《Girl in Hyacinth Blue》



- 老友讀過,認為不錯,我也跟風讀讀。構思甚佳,成績也真不俗。以一幅虛構的Vermeer傳世畫作為題材,以倒敘形式由今天的擁有者上溯至Vermeer繪畫之時,共八篇短篇小說。要做到篇篇不同題材,不同味道,殊不容易。接著要讀的,是她的新作《Luncheon of the Boating Party》,仍是關於名畫的,但今次是Renoir的,而且是一幅實有的作品。

4 則留言:

  1. 你又話係圖書館借唔到Girl in Hyacinth Blue? 咁快就睇完!!等你嘅Luncheon of the Boating Party 閱讀報告。

    回覆刪除
  2. 那天在圖書館的確借到Luncheon of the Boating Party借不到Girl in Hyacinth Blue,於是hold了後者和The Curious Incident of the Dog in the Night-time和The Interpretation of Murder。

    幾天後,頭兩本都有。至於The Interpretation of Murder,因你答應捐贈長者,於是順便取消hold。

    你話乜好睇,我就睇乜。

    現正閱讀追尋殺狗兇手。

    回覆刪除
  3. 你個圖書館都幾好喎。最近睇緊嗰本書啲font size 最多得7,睇得好辛苦...都唔明點解要印到啲字咁細,越睇越無心機...加上大量美國slang, 有時都唔係好get到啲意思。睇咗100頁都未「漸入佳境」...:(

    回覆刪除
  4. 來Brisbane後住過兩個地方,湊巧地圖書館都在5分鐘步程左右,方便到極。現在這個圖書館甚至還有一個小小的中文書區(每個小區圖書館都有1-2個外文圖書區)。

    這裏的圖書館令我購書習慣有些改變-少買一般英文書和雜誌。由於每人每次可借20本、4星期,我的超巨coffee table現時經常書、雜誌、travel brochures一「洞洞」。

    唉,我已經漸漸到了要睇17號font的年紀了!

    回覆刪除