2009-05-06

有誰知我此時情



----------

N年前阿仙奴打進歐聯決賽,我到巴黎為球隊打氣。我沒有球票親身觀看這場夜戰,只能在成千上萬人的pub看著阿仙奴落敗。那天的下午,是我作為阿仙奴擁躉近年最興奮的時刻。









曾堯角落:Heartbroken in Paris
joetsang.net: Central Europe Trip: Paris

8 則留言:

  1. 曾兄,很傷感啊,少有呢。

    回覆刪除
  2. 今早阿仙奴慘敗,又是失望的一季。

    回覆刪除
  3. 照片上看起來,年輕氣盛時期阿,難怪你會寫N年前~
    PS 第一張小人超Q

    回覆刪除
  4. 那是整整3年前的事了。這幾年來,總是在希望與失望中兜兜轉轉。

    回覆刪除
  5. 我係chelsea fan, 我仲悲憤過你, 唉.

    回覆刪除
  6. 如果我係Chelsea迷,肯定會當場暴卒。講陰謀論有點過火,但Barca真係行運行到落腳趾尾。

    回覆刪除
  7. 我表哥話如果佢係Chelsea迷應該已經打爆咗個電視機.

    回覆刪除
  8. 我絕不會打爆機,因為我屬沮喪型,只會默默一天不想跟人說話,一星期不看關於球隊的新聞。

    但偏偏有人會不識相地在你面前晃來晃去:“點呀,聽講阿仙奴尋日輸左波wo”

    回覆刪除